You are currently viewing <svg style="background:#ffffcc;fill:#000000" focusable="false" role="img" aria-labelledby="cat_1-19" class="category-icon" xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" viewBox="0 0 448 512"><!-- Font Awesome Free 5.15.3 by @fontawesome - https://fontawesome.com License - https://fontawesome.com/license/free (Icons: CC BY 4.0, Fonts: SIL OFL 1.1, Code: MIT License) --><title id='cat_1-19'>Kategoria: General</title><path d="M12 192h424c6.6 0 12 5.4 12 12v260c0 26.5-21.5 48-48 48H48c-26.5 0-48-21.5-48-48V204c0-6.6 5.4-12 12-12zm436-44v-36c0-26.5-21.5-48-48-48h-48V12c0-6.6-5.4-12-12-12h-40c-6.6 0-12 5.4-12 12v52H160V12c0-6.6-5.4-12-12-12h-40c-6.6 0-12 5.4-12 12v52H48C21.5 64 0 85.5 0 112v36c0 6.6 5.4 12 12 12h424c6.6 0 12-5.4 12-12z"/></svg> Szkolenie dla nauczycieli

Kategoria: General Szkolenie dla nauczycieli

Szkolenie dla nauczycieli


2022-11-21

Czym są zdolności? Jak je rozumieć, nazywać i dostrzegać?
-Uczeń zdolny, czyli jaki? (studia przypadków)
-Trójpierścieniowy Model Zdolności Josepha Renzulliego– sposób na rozwój
potencjału ucznia.
-Jak uruchomić ciekawość poznawczą i sprawić, aby wiedza, umiejętności,
twórczość, energia stały się żywiołami uczniów?
-Jak wspierać tych, którzy mogą i chcą zmieniać świat? Tajemnica relacji Mistrza
z uczniem.
-Koncepcja 3R (rozgardiasz, różnorodność, rozróżnienie) w pracy ze zdolnymi.

Zobacz cały kalendarz